måndag 16. januar 2006

Fyrste veka på Augsburg

Har no vore på Augsburg College i Minneapolis i ei veke no. Stort sett har det vore mykje orientering, men det har også vore tid til ein del andre aktivitetar. Frå onsdag har alle dei nye internasjonale studentane stort sett vore samla, 1 tysk, 2 slovenske og 9 norske.

Fredag var vi på science museum i St.Paul, tvillingbyen til Minneapolis.
Bilde teke utanfor museet.

Fredag var det også klart for min fyrste ishockey kamp. Augsburg College sitt jentelag spelte kamp mot St.Catherin. Auggies vant overlegent 6-1. Skal vel ikkje akkurat påstå at eg kan reglane i ishockey, så eg var litt spørjande til tider.

Lørdag var det klart for utflukt. Vi skulle prøve tubing. Det er det eg vil kalle å sette seg i ein slange frå eit traktorhjul, og skli nedover ein bakke. Tubing er veldig populært her borte, ganske forståeleg, for det var veldig artig.



Alle internasjonale studentane. Vi hadde det veldig kjekt!!!

Elles har det blit tid til eit par turar til Mall of America, og nokre turar rundt i området der Augsburg College ligg. På tysdag 08:00 byrjar fyrste undervisinga for meg. Skal ha 3 matte kurs og 1 kurs med metodar i matematikk undervising. Trur nok det blir stas. Ser vertfall fram til å komme i gong med undervisinga.

Ingen kommentarer: