torsdag 30. september 2010

Fjell?

Det er nok mange meiningar om kor høgt ein må vere, for å vere på fjellet. Eg er av den oppfatting av at for å vere på fjellet, så må ein vere over tregrensa, slik at ein har god utsikt når ein er på toppen. Rønningen ligg i eit område med gode turmoglegheiter, noko som er veldig kjekt, men eg saknar å gå på fjellet! Grefsenkollen ligg ikkje så langt frå Rønningen, og eg fekk eit tips om at eg kunne gå dit – og det gjorde eg. Konklusjonenn er at sjølv om eg fekk gått litt oppover på vegen dit, så er ikkje Grefsenkollen innanfor min definisjon av fjell. Men det var ein veldig fin tur, og her er nokre glimt.

På veg til Grefsenkollen, kan ein gå forbi Langvann.



Utsikt frå Grefsenkollen.
Ein kan sjå litt, sjølv om den ikkje ligg over tregrensa.


Grefsenkollen skitrekk.
Mykje som tydar på at dette treng litt opprusting før det kan brukast, men eg likar heismaskinrommet.



Mykje som tydar på at det nærmar seg haust.





Utsikt frå Rønningen.
Holmenkollen er, til no, den einaste plassen eg har funne, som ligg over tregrensa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du hadde gått helt opp til Grefsenkollen restaurant hadde det sett Oslos beste utsikt. Og følt det som om du var over tregrensa... :)Synd om du gikk glipp av det!